se oli ensimmäinen ajatus joka tuli päähän kun katsoin äsken joe zeen "all on the line" ykköskauden kolmannen jakson. eihän noista tiedä, että millä tavalla niitä editoidaan ja kuinka paljon on suoraan käsikirjotettu, mutta between the sheets -merkin suunnittelijasta sai kyllä sellaisen kuvan, että vähän voisi harjotella nöyrtymistä ja kokeneempien kunnioitusta. ei sitä nyt tarvitse kynnysmatoks ryhtyä, mutta jz:llä oli kyllä mielestäni hyviä pointteja. no, jos ei kelpaa niin ei kelpaa, omapahan on konkurssinsa :D sitä paitsi kun kävin kotisivuilta katsomassa noita alusvaatteita niin niiden hinnat on jotain ihan omaa maailmaansa.. kuka maksaa 70 dollaria kaarituettomista rintsikoista, jotka on kyllä ihan kivat, mutta ei niin kivat. ne oli sen näköset, että niitä vois myydä lindexillä kahella kympillä.. ja hei alkkareista 34 dollaria.. WTF?!? ja ne oli kans tätä "osta kolme maksa kaksi" -linjaa. peruskivoja, mutta ei mitenkään erityisiä.
supermarjo ja tytöt -viihdepläjäystä ei ole kyllä tullut katsottua... ei vaan ole kiinnostanut. viidakon tähtöset -sarjan ekan jakson katsoin. en ole kyllä ihan varma, että onko siitä tullut vielä toista jaksoa..? tänään tulee uusi jakso, joten se on joko toinen tai kolmas. eka jakso oli kyllä sen verran viihdyttävä, että pakko katsoa lisää xD kaikella rakkaudella: huh huh mitä aivojen tyhjäkäyntiä. susanna penttilä, iida ketola ja maisa torppa - ei hyvä luoja. en tiedä edes mistä alottais tai mitä sanois.. eli parempi varmaan kun en sano mitään.
tällä hetkellä olen keskittynyt lähinnä buffyyn. vielä ois vikan kauden pari jaksoa katsomatta, mutta tuo levy ei suostu enää toimimaan.. NOUUUU!!! eilen se vielä pelitti, mutta tänään vaan jumittaa, eikä anna katsoa. ajattelin jo, että nyt on kone kosahtamassa, mutta koitin toisella DVDllä ja se toimi ihan hyvin. ja se oli sinällään ihan hyvä uutinen, koska tulee halvemmaks uusia pari DVD kautta kun kotiteatteri. mutta silti harmittaa. tarvitsen annoksen spikeä
KOUKUTTAVIA SARJOJA
vitosen lista,
suomen televisio:
- viidakon tähtöset
- salatut elämät ja emmerdale (aina)
- grand designs
- new jerseyn täydelliset naiset
- tori ja dean
ja pakko lisätä vielä lavalla: elvis costello ja tähdet
täytyy kyllä myöntää, että näistä katson vakkarina vaan salkkarit ja emmerdalen ja muita sitten satunnaisesti sillon tällön.
kympin lista,
jenkkilän televisio:
- ringer rakastan sarah michelle prinzen roolisuorituksia
- new girl rakastan jessin ja poikien kemiaa
- cougar town rakastan hahmojen syvälle uppoavaa huumoria
- vampire diaries rakastan vampyyrejä ja erityisesti myös salvatoren veljeksiä
- mentalist rakastan simon bakerin hymyä, se on maailman kaunein hymy
- supernatural rakastan deania ja deanin impalaa
- grimm rakastan nickin ja monroen välistä suhdetta
- desperate hpusewives rakastan juonta ja odotan jännittyneenä loppua
- once upon a time rakastan sarjan ideaa ja sen castia
- house of lies rakastan kristen belliä ja tahdon veronica marsin jatkuvan
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.